انتخاب صفحه

Advertisement

رفع تصرف بیش از ۹ هکتاری اراضی ملی گیلان

رفع تصرف بیش از ۹ هکتاری اراضی ملی گیلان
Advertisement

فرمانده انتظامی گیلان از رفع تصرف ۹ هکتار و ۳۶۹ مترمربع از اراضی ملی طی ۹ ماه گذشته در گیلان خبر داد و گفت: در این خصوص چهار نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

سردار عزیزاله ملکی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه حراست از اراضی ملی و مبارزه با زمین‌خواران و هرگونه تغییر کاربری غیرقانونی مزارع و زمین‌ها، دارای اهمیت زیادی است، اظهار کرد: حفظ اراضی ملی و منابع طبیعی از دست متجاوزان و سودجویان به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد.

وی در ادامه در تشریح اقدامات یگان حفاظت سازمان زمین و مسکن گیلان در ۹ ماهه گذشته به اجرای ۱۲ مورد اجرای احکام قطعی رفع تصرف و ۱۳ مورد رفع تعرض اشاره کرد و گفت: در این راستا ۹ هکتار و ۳۶۹ مترمربع از اراضی ملی رفع تصرف و ۱۷ هکتار و ۵۰۰ متر مربع از این اراضی نیز رفع تعرض شده است.

فرمانده انتظامی گیلان بیان کرد: در این خصوص چهار نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

ملکی گفت: منابع ملی متعلق به همه و نسل آینده است و شهروندان می توانند هرگونه دخل و تصرف در منابع ملی را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

درباره نویسنده

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین‌ها

قیمت روز

دسته‌ها

نظرسنجی